Svajojate apie logotipą, bet nesate pasiruošę mokėti dizaineriui? Galbūt jūsų verslas yra pradžioje. Esate startuolis arba laimingai atsiduriate „smulkaus ir vidutinio“ verslo nišoje, tačiau aiškiai suprantate, kad jūsų laukia ilgas kelias ir esate pasirengęs kurti stiprų didelį prekės ženklą rinkoje ir galvojate apie logotipų kūrimo procesą. Prisiminkite etiketes ant drabužių, prietaisų, maisto. Vos atmerkus akis ryte išjungti žadintuvą, matosi telefono gamintojo simboliai ir tai tik pirmos naujos dienos sekundės.
Norint padidinti įmonės pripažinimą, prekės ženklo puslapius socialiniuose tinkluose, laiškus, komercinius pasiūlymus, reklaminius banerius, reikalingas logotipas. Jį galite sukurti patys internete. Skaitykite toliau ir sužinokite, kaip.
Įsivaizduokite, kad jums buvo sunki diena: ryte užplūdote kaimynus, vėlavote į darbą, jūsų viršininkas nepatenkintas pranešimu, kad dirbate beveik savaitę, lauke lyja, o jūs neturite skėtis.
Pakeliui namo eini į bakalėjos parduotuvę. Ką pirksite: kuskusą, bulgurą ar kvinoją? Remiantis Marieke de Vries iš Radboud universiteto Neimegene (Nyderlandai) atlikto tyrimo, rinksitės produktus iš prekės ženklo, kurį gerai žinote ir kuriuo pasitikite. Pažįstamas ramina. Prekės ženklas atpažįstamas iš logotipo, todėl logotipo kūrimas ir panaudojimas rinkodaros tikslais yra svarbus bet kurios įmonės žingsnis.
Pagrindinė užduotis, kuri keliama prieš logotipą, yra jo įsimenamumas ir reikiamos asociatyvios linijos formavimas. Vienas žvilgsnis į įmonės logotipą potencialiam klientui ar verslo partneriui turėtų suteikti talpios ir tikslios informacijos apie įmonę, įkvėpti pasitikėjimo ir palikti jo mintyse teigiamą asociaciją.
Šį efektą galite pasiekti kurdami logotipą vienu iš trijų pagrindinių būdų. Kartu verta atkreipti dėmesį į tai, kad kiekvienas iš būdų gali būti naudojamas tiek atskirai, tiek kartu, priklausomai nuo to, kiek toks derinys bus efektyvus siekiant pilnesnio įmonės komercinės veiklos esmės perkėlimo.
Kiekvienas gali sugalvoti emblemą. Tačiau sugalvoti logotipo dizainą, kuris būtų aktualus, atspindėtų įmonės tikslus, būtų pakankamai paprastas ir įsimenamas – tai jau sunkiau. Apsvarstykite, kaip jūsų logotipas bus rodomas gaminiuose, reklaminėje ir rinkodaros medžiagoje.
Įsivaizduokite, kad jūsų logotipas buvo pastatytas ant didelio reklaminio skydo miesto centre. Kas jį pamatys? Pavyzdžiui, pėstieji, kurie skuba savo reikalais, ar keleiviai iš autobuso lango. Dažniausiai jūs turite tik sekundės dalį padaryti įspūdį. Pabandykite atsiminti logotipus, kuriuos dėl kokių nors priežasčių prisimenate. Kas būtent leido jiems išlikti atmintyje?
1) Siekite individualumo. Unikalus yra logotipas, kurį lengva atskirti nuo konkurentų. Priešingu atveju žmonės gali manyti, kad tai naujas jūsų konkurento logotipo dizainas.
2) Atkreipkite dėmesį į spalvą. Tarptautiniai klientai turėtų atkreipti ypatingą dėmesį į savo klientų kultūrinius skirtumus. Kurdami logotipą, sukurkite jį keliomis spalvomis.
3) Paprastas logotipas geriau įsimins potencialiems klientams. Prisiminkite žinomų kompanijų logotipus: BMW, McDonald’s, Google. Jie yra gana paprasti, o jei reikia, galite paimti popieriaus lapą ir juos nupiešti.
4) Pagalvokite, kaip jūsų logotipas atrodys ant produktų, svetainės ir kitų prekės ženklo elementų.
5) Testas. Niekada negali būti tikras dėl plačiosios auditorijos reakcijos. Jei jau turite idealaus kliento įvaizdį, surinkite bandomąją grupę, parodykite keletą logotipų variantų ir pažiūrėkite, kokius atsiliepimus jie jums pateikia.
Šaltinis: logotipokurimas.lt