Vestuvių organizavimas: verslo planas

sodybos nuoma

Tradicijos, kurias prieš dešimt metų buvo galima išvysti tik amerikietiškose melodramose, pamažu tapo realybe: registracija ne vietoje, teminiai vakarėliai, to paties stiliaus dekoras, pamergės tomis pačiomis suknelėmis. Kartu su jais prireikė ir kompetentingo organizatoriaus, galinčio išspręsti visas problemas ir garantuoti šventės surengimą aukščiausiu lygiu. Norėdami tapti tokiu žmogumi, pirmiausia turite sudaryti vestuvių agentūros verslo planą su skaičiavimais.

Nebėra vestuvės prie akordeono ar magnetofono, kur pagrindinė vedėjo užduotis buvo „sutvarkyti“ svečius svaidant nešvankius pokštus ir rengiant vulgarius konkursus. Šiuolaikiniai jaunavedžiai pasikliauja rafinuotumu ir individualumu, vestuvės labiau primena sceną iš pasakos apie gražią princesę. Tik profesionalas gali organizuoti tokią šventę, atsižvelgti į visas smulkmenas, numatyti visas galimas rizikas.

Verslo samprata ir jos aktualumas

Kuo platesnis teikiamų paslaugų sąrašas, tuo agentūra turės daugiau galimybių pasipelnyti. Tačiau svarbu suprasti, kad tokiu atveju automatiškai plečiasi asmenų, su kuriais bus užmegzti tam tikri santykiai, ratas, nes dažnai nepavyksta patenkinti visų standartinių agentūros darbuotojų pageidavimų.

Jeii norite kelti vestuves, organizaciniai klausimai išlieka pagrindiniais, tačiau dainininkus, muzikantus, burtininkus ir kitus pramogų industrijos atstovus galima pasikviesti ir iš išorės.

Vestuvių organizavimas yra:

  • Šventės stiliaus ir temos nustatymas. Pagal pasirinktą temą parenkamas kambarys ar vieta vestuvėms pvz.: sodybos nuoma iš santuoka.lt, sudaromas scenarijus, numatomas jaunavedžių maršrutas iš namų į metrikacijos skyrių ir toliau.
  • Vestuvinės suknelės (ar audinio jai) parinkimas, kostiumas, marškiniai, batai, smulkmenos – kaklaraištis, šalikas, keliaraiščiai.
  • Puokščių užsakymas.
  • Kirpyklos, stilistės, vizažistės paslaugos.
  • Lengvųjų automobilių, mikroautobusų nuoma.
  • Vietos dekoravimas produktyvia girlianda, dekoras šviežiomis gėlėmis, kaspinais, kamuoliukais, vaisiais.
    Šou programa (muzika, artistai, įvairūs kūrybiniai pasirodymai, fejerverkai).
  • Fotografo ir filmuotojo paslaugos, nuotraukų spausdinimas, vestuvių albumų dizainas, video montažas. Vaizdo įrašų filmavimas prasideda dar gerokai prieš vestuves, apima bernvakarius ir mergvakarius, santuokos pasiūlymus, pasivaikščiojimus įžymiose vietose ir kitus svarbius momentus.
  • Mergvakario ir bernvakario organizavimas.
  • Vestuvinis tortas pagal užsakymą.
  • Išeinanti registracija, turinti visą teisinę galią.
  • Vestuvių ceremonijos organizavimas.
  • Medaus mėnesio kelionių programos paruošimas, lėktuvų bilietų parinkimas ir viešbučių rezervavimas.

Kuo išsamesnis vestuvių verslas, tuo daugiau potencialių klientų atsako: lengviau atsiskaityti vienoje vietoje ir gauti visą paslaugų spektrą, nei sudaryti sutartį ir pasikliauti skirtingais biurais, kurių kiekvienas gali žlugti ir kelti pavojų visam įvykiui.

Rizika ir galimybės

Pagrindinė rizika yra susijusi su dviem pozicijomis: didelio skaičiaus trečiųjų šalių paslaugų pritraukimu ir visu nauju formatu. Jaunavedžiams ir jų tėvams svarbu perteikti, kad pigiau ir patikimiau yra susisiekti ir pasitikėti profesionalu, nei viską daryti patiems. Be tam tikros patirties sunku atsižvelgti į visus niuansus ir organizuoti vestuves pagal užrašus. Vestuvių verslo naudai pasirinkę žmonės puikiai žino, kaip išvengti nesusipratimų. Šiame versle svarbiausia būti profesionalu, tada klientų netrūks.

Veiklos registracija

Vestuvių agentūrai registruoti tinka – kita pramoga ir pramoginė veikla. Turi būti parinkti papildomi kodai, derinant juos su konkrečiomis teikiamomis paslaugomis, pvz. kitų paslaugų teikimas, fotografinė veikla.

Nuosavybės forma yra individualus verslininkas, jei steigėjas yra vienas ir jūs turite dirbti tik su asmenimis. Kitais atvejais forma su supaprastinto mokesčio mokėjimu taps patogesnė.

Patalpos biurui

Patalpa, kuri bus „būstinė“, turėtų būti erdvi, šviesi ir patogi. Optimali vieta – centrinės miesto gatvės, vietos su dideliu žmonių srautu.

Pastatas, kuriame bus įrengtos patalpos, turėtų turėti patogų privažiavimą (sveikinama arti viešojo transporto stotelės) ir nemokamą įėjimą su galimybe statyti automobilį. Jei patalpoje yra tik derybų ir sutarčių sudarymo biuras, jo plotas gali būti ribojamas iki 15-20 m2. Bet jei ketinama pasimatuoti vestuvines sukneles ir kostiumus, parodą ir susijusių gaminių pardavimą, tada kambaryje turėtų būti keli kambariai ir tinkamas išplanavimas. Geriau, jei biuras yra pirmame aukšte – languose galima išdėlioti reklamos ir dekoro elementus, lankytojams nereikės aukštai lipti (dėl nenoro įveikti kelių laiptų pakopų daug potencialių klientų praeina).

Interjero dizainas

Vestuvės asocijuojasi su šviesiomis spalvomis, pastele, auksavimu, sidabru. Šiais tonais reikėtų vadovautis interjere. Jie vizualiai išplečia erdvę, užpildo ją oru ir šviesa. Nuotaka pasipuošusi nėrinių ir šilko putplasčio vestuvine suknele geriausiai atrodys šviesiame kambaryje su švelnia šviesa. Net jei agentūra neplanuoja siūlyti vestuvinių suknelių, šviesios spalvos interjere lankytojus pastatys ant reikiamo bangos ilgio.

Tiks minkštos sofos, foteliai, žemi stalai, veidrodžiai. Malonios smulkmenos – papuošalai, pirštinės, butonieriai, nerūpestingai išdėlioti lentynose, vitrinose patiks pirkėjams.

Jei leidžia lėšos, turėtumėte kreiptis į dizainerio pagalbą, su juo parengti projektą ir tada jį įgyvendinti. Bet jei pinigų nėra tiek, kiek norėtųsi, teks išsikapstyti patiems. Tačiau turint omenyje posakį, kad žmonės susitinka pagal drabužius, reikia dėti visas pastangas, kad susidarytumėte gerą pirmąjį įspūdį. Juk antrojo gali tiesiog nebūti.

Baldų ir įrangos pirkimas

  • biuro baldų komplektas – sofa, foteliai, žurnalinis staliukas, kompiuterio stalas;
  • biuro technika – kompiuteris, nešiojamas kompiuteris, spausdintuvas (spalvotas), skeneris, didelio ekrano televizorius (demonstruoti pristatymus, nuotraukas, vaizdo įrašus).

Čia yra pagrindinis baldų ir įrangos komplektas, be kurio neapsieisite. Bet šis minimumas bus nuolat plečiamas ir papildomas. Jei turite omenyje suknelių pasimatymą, tada joms reikia pakabų ir paltų pakabų. Fotografuojant ir filmuojant reikia įsigyti brangią įrangą (pigiau pasikviesti fotografą ir filmuotoją su savo įranga). Registracijai vietoje jums reikės stalų, kėdžių, dekoro elementų, dekoracijų, spintelės, gėlių vazų. Kiekvienas konkretus scenarijus pateikia savo turinį. Galite eiti vienu iš dviejų būdų:

Viską įsigykite per agentūrą. Sukurkite kelis tipiškus scenarijus su galimybe koreguoti ir kaupkite reikiamus atributus. Viską, ko reikia, įsigykite jaunavedžių lėšomis, tačiau kiekvienai porai kurkite individualų projektą.

Personalo formavimas

Darbuotojai yra svarbiausias verslo savininko turtas. Kadangi santuoka yra labai atsakingas dalykas, besiruošiantys klientai gali rodyti padidėjusį nervingumą, agresyvumą, netikrumą. Vestuvių agentūros darbuotojai turėtų būti dėmesingi ir kantrūs, draugiški ir paslaugūs. Svarbiausia, kad jie būtų versle kaip žuvis vandenyje, gebėtų aiškiai, greitai išspręsti jiems pavestas užduotis, pasiūlytų keletą variantų, kaip išspręsti bet kokį iškilusį klausimą. Kūrybiškumas ir noras surengti atostogas, kurios išliks atmintyje ilgam, o ne pinigų pumpavimas ir abejingumas – štai ką lankytojas nori pamatyti.

Iš pradžių agentūra turėtų dirbti:

  • sąskaitos valdytojas;
  • administratorius;
  • kvalifikuotas dizaineris;
  • buhalteris.

Įmonės vadovas prisiima įmonės vadovo funkcijas. Ateityje darbuotojų skaičius priklauso nuo pasirinktos veiklos – kirpėja, vizažistė, stilistas, manikiūrininkas, fotografas, siuvėja (jei reikia suknelę „priderinti“ tiksliai pagal figūrą), automobilių vairuotojai vestuvių procesijai, dekoratoriai ir taip toliau. Dažnai labiau apsimoka sudaryti sutartis su laisvai samdomais darbuotojais nei samdyti žmones. Būkite tikri, kad prieš sudarydami sutartį, turite patikrinti pasirinkto specialisto „istoriją“, perskaityti atsiliepimus apie jį, pažvelgti į jo portfelį. Nesąžiningas vienos iš sandorio šalių požiūris paneigs visas įdėtas pastangas.

Reklamos kampanija

Norėdami sužinoti apie agentūros darbą pradžioje, turite sunkiai dirbti. Reklama laikraščiuose, televizijoje, radijuje, pastebimas ženklas, reklama vestuvių bukletuose, platinamose metrikacijos skyriuose – visa tai gali duoti vaisių.

Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas internetui: talpinkite informaciją specializuotuose portaluose, socialinių tinklų grupėse, sukurkite savo grupę. Nuosavas svetainė, jei yra, turėtų būti užpildyta kokybišku, nuolat atnaujinamu turiniu, nuotraukomis, įdomiais straipsniais, atsiliepimais. Pamažu populiarūs gandai skleis agentūros šlovę, tačiau gera ar bloga priklauso nuo pačios agentūros.

Finansinis planas

Pradiniame etape pagrindines išlaidas sudaro:

  • dokumentų tvarkymas
  • baldų ir įrangos pirkimas
  • reklamos kampanijos išlaidos

Einamosios išlaidos

Be pradinės investicijos, reikalingas mėnesinis mokėjimas:

  1. nuoma
  2. atlyginimas
  3. komunaliniai mokesčiai;
  4. reklama

Pajamos

Agentūros pajamos tiesiogiai priklauso nuo organizuojamų švenčių skaičiaus. Kadangi kiekvienoms vestuvėms reikia kruopštaus pasiruošimo, surengti daugiau nei vieną šventę per savaitgalį (su nedideliu kolektyvu) yra gana problematiška. Bandydami aprėpti begalybę, galiausiai galite likti be nieko. Mažame mieste viena nesėkmė yra viso verslo nesėkmė. Perdavimas iš lūpų į lūpas yra greitesnis ir patikimesnis nei oficialus. Tačiau, kita vertus, sėkmė taps žinoma taip pat greitai.

Per mėnesį galite surengti 4 vestuves.

Pelno gavimas

Papildomų pajamų atneša trečiųjų šalių paslaugos – gyva muzika, rytietiški šokiai, gėlių ir torto užsakymas, automobilių nuoma, balandžių paleidimas į dangų, fejerverkai.

Projekto pelningumo ir atsipirkimo laikotarpio skaičiavimas. Įkeisdami 15-20% pelningumą per mėnesį, per 6-7 mėnesius galėsite atsipirkti vestuvių agentūrai ir galvoti, kaip plėsti savo verslą.
Vestuvių agentūros organizavimas – įdomus ir pelningas verslas, ši niša vis dar laisva. Svarbu nuo pat pradžių labai jautriai reaguoti į kitų žmonių švenčių organizavimą, apgalvoti kiekvieną žingsnį iki smulkmenų ir kelis kartus tai patikrinti.

Kadangi verslas yra sezoninio pobūdžio, lygiagrečiai galite organizuoti teminius vakarėlius, vaikų, mokyklos vakarėlius, šventes ir šventes – jubiliejus, susitikimų vakarus.

Šaltinis: santuoka.lt